معرفی انواع ریمل ها

معرفی جامع بهترین ریمل ها۱

معرفی جامع بهترین ریمل ها

معرفی جامع بهترین ریمل ها :

معرفی جامع بهترین ریمل ها قصد داریم شما را با بهترین ریمل ها و نحوه بهترین انتخاب ریمل مناسب مژه هایتان همراه شما عزیزان باشیم .

استفاده از لوازم آرایشی و آرایش مژه از قدیم الایام و عصر های گذشته رواج داشته است به گونه ای که در روم باستان کسانی که مژه کوتاهی داشتند افرادی زشت کریه المنظر و نازیبا شناخته می شدند .

 

ریمل چیست؟

معرفی جامع بهترین ریمل ها۱در نظر داریم ریمل در تنوع ، رنگبندی و کیفیت از عصر های گذشته تاکنون برای شما واشکافی داشته باشیم و بهترین ریمل های عصر امروز را در معرفی جامع بهترین ریمل ها به شما معرفی کنیم .

در حقیقت ریمل ابزاری است که سبب بند و خوش حالت شدن مژه ها می شود و موجب افزایش دیده شدن زیبایی های چشم در بهترین حالت آن می شود . در این مقاله معرفی جامع بهترین ریمل ها از وب سایت خاتون بیوتی در نظر داریم نکاتی را به عرض شما همراهان گرامی برسانیم تا یک ریمل مناسب و با کیفیت برای چشمان پر فروغتان انتخاب کنید.

ریمل ها انواع متفاوتی دارند که در بسته بندی ها و ترکیبات متفاوت در بازار ارائه می شوند و زیباجویان عزیز از طرح های متفاوت تولید شده درمتناسب با مژه خود انتخاب و استفاده می کنند.بعنوان مثال برخی از ریمل ها حاوی فرچه ها و ترکیباتی هستند که بلند مژه ، برخی دیگر فر کننده و برخی دیگر حجم دهنده هستند .

 

انواع ریمل ها :

معرفی جامع بهترین ریمل ها قصد داریم بهترین ریمل ها به شما معرفی کنیم تا متناسب با مژه هاتون از بهترین برند ها تهیه محصول داشته باشید.

ریمل بلند کننده مژه :

اگر شما جزء زیبارویانی هستید که مژه های کوتاه دارند و شما دوست دارید مژه هایی بلند و زیبا داشته باشید این ریمل به شما کمک خواهد کرد زیرا این ریمل دارای الیافی است که باعث بلند و جذاب تر دیده شدن مژه های شما خواهد شد.

ریمل حجم دهنده :

اگر مژه های شما زیباروی عزیز بلند است ولی از حجم آن رضایت ندارید بهتر است از ریمل حجم دهنده استفاده کنید چون این ریمل ها دارای خرده مژه هستند که حجم مناسبی به مژه های بلند و زیبای شما می دهد در واقع این ریمل ها حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند که حتی می توانید در صورت دلخواه حجم مژه هاتون دوبرابر کنید.

ریمل فر کننده :

اگر شما جزء زیبارویانی هستید که مژه های بلندی دارند و علاوه بر آن حجم مناسبی نیز دارا می باشد ولی از حالت آن راضی نیستید  می توانید از ریمل های فر کننده برای تکمیل زیبایی های مژه هاتون از این نوع ریمل ها استفاده کنید. این ریمل ها دارای پلیمر و رزین هستند و برای بهترین نتیجه از این ریمل ها بهتر است از فرمژه نیز استفاده شود.

 

نکات مهم در خرید ریمل :

معرفی جامع بهترین ریمل ها در نظر داریم نکاتی را به خدمت شما عزیزان عرض کنیم که نکات بهداشتی و بسیار حائز اهمیت است و شما را در برابر خطرات حاصل که اکثرا توجه خاصی نمی کنیم ،در خرید ها توجه شما را به این نکات بیشتر از قبل جلب کنیم.

زمانی که شما تصمیم می گیرید ریمل خریداری کنید دقت کنید زیرا ریمل رابطه مستقیمی با چشم دارد بهتر است به نکات بهداشتی و استاندارد های آن توجه کنید تا زیبایی شما را به خطر نیاندازد.

نکته اول : که قابل تامل است ظدر معرفی جامع بهترین ریمل ها،بهتر است شما از تستر های ؛ ریمل های متفاوت که در لوازم آرایشی ها در در اختیار  شما قرار دارد مستقیم روی چشم خود تست نکنید بهتر است اول از مواد داخلی آن و فرچه مورد نظر مطمئن شوید بعد محصول آکبند را تهیه وروی چشم خود استفاده کنید .

نکته دوم :اگر شما قصد تهیه ریمل های ضدآب را دارید باید بدانید که بهترین حالت استفاده از این ریمل ها در تابستان یا مواقعی که در استخر یا پارک های آبی حضور دارید می باشد و اما این را بدانید برخی از این ریمل ها به سختی پاک می شود و استفاده از آن نیز یک دردسر بزرگی برای بانوان محترم است.

در این بخش از معرفی جامع بهترین ریمل ها می خواهم ریمل کیس بیوتی مدل ۸xl را به شما معرفی کنم که علاوه بر ضدآب بودن راحت نیز پاک می شود و با یکبار شست و شو با آب ساده می توانید به راحتی آن را از روی مژه هایتان پاک کنید در واع بذ از زدن این ریمل یک لایه روی مژه ایجاد می شود و این لایه بلااصه بعد از برخورد یک آب و ماساژ بسیار سطحی مژه از مژه جدا شده و خیال شما را از این بابت راحت می کند.

نکته سوم : ریمل هایی که در مغازه ها یا فروشگاه ها قرار دارند پس از مدتی خشک ویا تاریخ انقضاء آن تمام می شود. توصیه ما به شما عزیزان این است که ریمل های مد نظرتون را به لحاظ تاریخ انقضاء چک کنید .

 

چگونه ریمل ضد آب را پاک کنیم؟

معرفی جامع بهترین ریمل ها قصد داریم نحوه پاک کردن ریمل های ضدآب را به شما معرفی کنیم که هم ماده ای طبیعی باشد و هم ضرری به چشم و مژه شما نرساند و علاوه بر آن ریمل های ضد آب که به سختی پاک می شوند را به راحتی پاک کنید.

مایع مورد نظر شیر است که طبیعی بوده و به راحتی استفاده می شود.یک پد پنبه ای را به شیر آغشته کرده و روی مژه های خود قرار دهیدو کمی صبر کنید سپس به راحتی ریمل را از روی مژه هایتان پاک کنید. پروتئین موجود در شیر موجب تقویت مژه و ابروی شما نیز می شود .

 

معرفی جامع بهترین ریمل ها:

ریمل اسنس مشکی : ریملی است بر پایه حجم دهنگی و که برس بزرگی جهت حجیم کردن مژه ها دارد،که دارای بافتی سبک و مغذی برای مژه ها است بافت ضد آب دارد و از چسبندگی مژه ها به هم جلو گیری می کند . برس فیبری دارد که از دولبه شکاف دارد و مژه ها به راحتی از هم جدا می کند .

ریمل اسنس صورتی: فرچه ای ژله ای دارد که بلند کننده مژه هاست ، ضد حساسیت بوده کو ماندگاری بالایی دارد. همچنین از ویژگی های این ریمل به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن نیز می توان اشاره کرد.

ریمل کیس بیوتی مدل ۸xl :دارای کیفیت منحصر بفردی است سه فرچه متفاوت دارد برای انواع مژه ها، بدون ریزش ماندگاری بالا وبدون ایجاد حساسیت و مواد داخلی همه به رنگ مشکی است.

یک نظر در “معرفی جامع بهترین ریمل ها۱

  1. رقیه سادات گفت:

    مطالبتان عالی وبی نظیراست باتشکرازراهنمایی هاتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *