معرفی جامع انواع کرم پودر

معرفی جامع انواع کرم پودر ۱

معرفی جامع انواع کرم پودر

در معرفی جامع انواع کرم پودر قصد داریم شما را با انواع کرم پودر مناسب برای انواع طیف پوستی آشنا سازیم تا  انتخاب کرم پودر برای شما آسان تر شود .مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر به شما کمک میکند که در استفاده از کرم پودر ها دقت ویژه داشته باشید.

چرا باید کرم پودر استفاده کنیم ؟

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر به شما کمک می کند به صورت تخصصی کرم پودر ها را بشناسید . برای پاسخ دادن به این سوال نیاز به پیش زمینه ای است که برای جواب دادن به سوال  کرم پودر چیست ؟ اول باید به موضوع هایی بپردازیم که چرایی استفاده از کرم پودر را بدانیم پوست بزرگ ترین لایه پوشاننده بدن است که نشان دهنده زیبایی ما نیز هست .

هر کاری که ما انجام میدهیم رابطه مستقیمی با سلامت و زیبایی و یا مریضی یا زشتی پوست ما دارد مثلاً شما اگر خواب کافی ندارید یا تحت فشار کاری زیاد و زیر بار مسئولیت و استرس هستید همه موارد علاوه بر پوست روی کل اعضای بدن نیز تاثیر فوق‌العاده‌ بدی دارد .

این موارد که در بالا اشاره شد بر روی چین و چروک شدن پوست و ایجاد لک ، کک و مک های بسیار زیادی روی پوست نیز تاثیر دارد پس در اولین مرحله نیاز است تمرکز ما روی موضوعاتی مانند کم خوابی استرس فشار کاری و غیره داشته باشیم تا از این موارد جلوگیری شود .

در معرفی جامع انواع کرم پودر مرحله دوم لازم است که شما مراحلی که سبب سلامت و زیبایی پوست می‌شود را رعایت کنیم. مرحله سوم همه خانمها و آرایشگران دوست دارند علاوه بر پوست زیبای خودشان یک بیس یک رنگ نیز روی پوست صورت خود داشته باشد تا زیبایی به پوست خود را بهتر و بیشتر نشان دهند .

کرم پودر چیست ؟

کرم پودر محصول ست کرمی ،پودری ، مایع یا جامد که نواقص پوست را نظیر چین و چروک لک یا کک و مک و تیرگی های پوست را میپوشاند .

کرم پودر محصول پر کاربرد که از لوازم آرایشی ضروری در روتین آرایشی حساب می شود و علاوه بر این که به راحتی می توانید با این محصول علاوه بر پوشاندن نواقص صورت در هر حالت و بیس که دلخواه شما باشد را ایجاد کنید و بیس یکدست به شما هدیه می دهد .

چند نوع کرم پودر وجود دارد ؟

معرفی جامع انواع کرم پودر قصد داریم شما را با انواع کرم پودر مناسب هر محیطی آشنا سازیم . کرم پودر متناسب با استفاده‌ای که دارند به چندین دسته مختلف دسته بندی می شود که عبارت است :

کرم پودر های مناسب برای استفاده روزانه :

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر بهترین کرم پودر ها را برای مصرف روزانه شما معرفی میکند .معمولاً کرم پودرهای مایع و روان یا جامد هستند. در کرم پودر های مناسب استفاده روزانه ترکیباتی موجود است که می تواند علاوه بر پوشش صورت محافظ پوست شما نیز باشد مانند کرم پودر هایی که حاوی ضدآفتاب هستند.

کرم پودر های مناسب استفاده روزانه خیال شما را از خرید دو محصول جداگانه و پرداخت دو هزینه متفاوت راحت می کند که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

برخلاف طرز تفکر عمومی که کرم پودر می تواند به پوست شما آسیب بزنند ولی اگر اصولی استفاده شود و پس از برگشت از مهمانی ، دورهمی یا بیرون به منزل به وسیله شوینده ها یا تونر های مناسب شسته و پاکسازی شود هیچ مشکلی برای پوست شما به وجود نمی آورد.

کرم پودر های مناسب برای استفاده گریم :

کرم پودر مناسب برای گریم و مهمانی که ساختار سنگین تری دارند در نوع دوم کرم پودر دسته بندی میشود که برای گریم مناسب است مقداری فرمولاسیون متفاوتی دارد .

کرم پودر مناسب گریم سنگین تر از کرم پودر های روزانه هستند و بهتر است قبل از زدن همچنین کرم پودرهایی پاکسازی پوست و زیرسازی مناسب برای پوستتون داشته باشید تا از ایجاد لک یا هر ضرر دیگه ای روی پوست جلوگیری شود بعد از این مراحل کرم گریم استفاده کنید.

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر ، کرم پودر های گریم را برای مصارف روزانه توصیه نمی کند .

چگونه از کرم پودر ها استفاده کنیم ؟

مقاله معرفی جامع انواع کرم پورد به شما این فرصت را میدهد که پاسخ این پرسش مهم را بیابید.

چگونگی استفاده از کرم پودر نیز یک هنر است شما میتوانید با این هنر در مهمانی ها بسیار خوش بدرخشید علاوه بر اینکه شما بسیار خوش شانس هستید چون ما در اینجا قصد داریم تکنیکی را به شما یاد بدهیم که بهتر کرم‌پودر بزنید و از زیبایی تان را به این وسیله چند برابر کنید .

اولین مرحله در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر ،اینجا اشاره دارد به انتخاب رنگ کرم پودر همواره سعی کنید کرم پودری را انتخاب کنید که اولاً نسبت به پوست شما که اگر چرب یا خشک و یا مختلط و حساس است متناسب باشد زیرا روی همه کرم پودرها به این موارد اشاره شده است .

شما می توانید به این وسیله رنگ کرم پودرتان را با سایر نقاط بدن تون ست کنید. پس از انتخاب رنگ کرم پودر دومین مرحله چگونگی استفاده از کرم پودر روی پوست از قبل از شروع به میکاپ اول پوست آن را آماده کنید سعی کنید قبل از میکاپ صورت آن را اصلاح کنید .

زیرا پوستی که دارای موهای زائد است می‌تواند از ست شدن کرم پودر روی پوست تون جلوگیری کند پس از این مرحله میتوانید به پوستتان آبرسانی کنید زیرا این کار باعث می شود چه خشک و چه چرب توانایی نگهداری و  ست شدن کرم پودر روی پوست را داشته باشد .

با پاکسازی به راحتی کرم پودر روی پوست فیکس می شود پس از آبرسانی سعی کنید از محصولات خنک کننده مانند گوی های یخی ، بخور سرد و… استفاده کنید تا منافذ پوست بسته شود و پوست شما صاف و یکدست شود در این صورت پوست شما کرم پودر زیادی نمی برد .

سپس کرم پودر روی بیوتی بلندر یا براش کرم پودرتون و یا انگشت پمپ کنید و سپس روی مرکز پوست صورت بزنیم و شروع به فید کردن کنید.

کرم پودر را از مرکز پوستتان به اطراف پخش کنید بدون هیچ عجله‌ای همه نواحی صورت را با حوصله کرم‌پودر بزنید و هیچ قسمتی از صورت را فراموش نکنید علاوه بر پوست صورت پوست گردن تان هم فراموش نشود و رنگ صورت و گردنتان را یکدست کنید .

آیا استفاده از کرم پودر عوارض دارد؟

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر پاسخ این پرسش مهم را یافته است .در معرفی جامع انواع کرم پودر قصد داریم شما را با منافع و مضرات کرم پودر بیشتر آشنا سازیم .به صورت خود به خود استفاده از لوازم آرایشی یا کرم پودر موجب ضرر رسیدن به پوست شما نمی شود .

ولی اگر به موارد ضروری که لازم است رعایت کنیم که شامل مراحل آماده سازی قبل از استفاده از کرم پودر که در بالا اشاره شد نیز  باید مراحل بعد استفاده را نیز داشته باشیم .

تا از ضرر رسیدن به پوست جلوگیری شود پس بهتر است بعد از بازگشت به منزل هر مقدار آرایشی که داشته باشید پوست تان را با شوینده مناسب پوست خودتان شست و شو دهید سپس با تونر مناسب پوستتون پوست صورت تان را پاکسازی کنید به حمام رفته یا استراحت کنید .

در غیر این صورت منافذ پوست شما توسط کرم پودر مسدود می شود و باعث می شود که جوش بزنید یا خشکی پوستون چندین برابر شده و سبب التهاب پوست شما شود و در این موضوع در پوست‌های حساس واکنش شدیدتری نیز از پوست مشاهده می‌کنید .

اصول خرید کرم پودر چیست ؟

در معرفی جامع انواع کرم پودر  قصد داریم عوامل موثر در انتخاب کرم پودر را معرفی کنیم .عوامل کلیدی بسیار زیادی وجود دارد که ما در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر آن را به صورت نکته ای اشاره میکنیم و در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر توضیح می دهیم تا شما در خرید و انتخاب کرم پودر دچار سردرگمی نشوید .

رنگ کرم پودر :

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر به شما کمک می کند کرم پودر رنگ مناسب پوست خود را به راحتی انتخاب کنید .اگر میخواهید رنگ کرم پودرتون شبیه پوست شما باشد بهتر است کرم پودری به رنگ پوست گردن تان انتخاب کنید و برای گرفتن بهترین نتیجه از کرم پودر در جهت طبیعی تر نشون دادن رنگ پوست تون همون رنگ کرم پودر مناسب است .

برای روشن تر نشان دادن رنگ پوست تون پیشنهاد ما به شما این است که بیش از یک درجه روشن تر از رنگ پوست تان را انتخاب نکنید زیرا موجب مصنوعی شدن رنگ پوست و رنگ پریده شدن پوست شما میشود ما را در معرفی جامع انواع کرم پودر  دنبال کنید .

بافت کرم پودر :

در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر، انوع بافت کرم پودر را به شما معرفی می کنیم .کرم پودر ها انواع بافت را دارند مانند کرم پودرهای مایع و پودری کرمی ، جامد و.. است . بافت کرم پودر مستقیم روی نتیجه مورد انتظار شما تاثیر دارد .

اگر دنبال بهترین نتایج هستید مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر به شما کمک شایانی خواهد کرد . از کرم پودرهای مایع استفاده کنید زیرا راحت‌تر فید می شود و در این دسته از کرم پودرها گوناگونی زیادی مشاهده می شود که جلوه طبیعی تری به پوست شما می بخشد.

کرم پودر های پودری :

کرم پودر های پودری مانند پنکیک ها ، پودر های فیکس و… به دلیل پودری بودن خاصیت و جلوه مات کننده به پوست می دهد .خلاصه که رنگ و بافت کرم رابطه مستقیمی با نتیجه ای که شما میخواهید دارد و در انتخاب کرم پودر دقت کافی را داشته باشد.

ساختار کرم پودر :

ساختار کرم پودر بسیار مهم است و فرمولاسیون ای که درون کرم پودر به کار رفته است تعیین کننده رتبه و درجه کرم پودر است که در چه جایگاهی قرار گرفته است و علاوه اینکه مواد و اجزای کرم پودر تعیین کننده آن است که شما چه نتیجه ای دریافت خواهید کرد .

فرض مثال اگر پوست چرب کرم پودری که حاوی Oill یا همان روغن است را تهیه کند روی پوست ست نمی‌شود و به دلیل چربی بالا ماسیده شدن کرم پودر روی پوست نیز مشاهده می کنید معمولا کرم های حاوی روغن برای پوست های خشک مناسب تر هستند .

نوع پوست :

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر توجه ویژه ای به انواع پوست دارد .قبل از خرید کرم پودر حتماً نوع تیپ پوستی خودتان را بشناسید در خرید کرم پودر حتما در نظر داشته باشید که چه کرم پودر را انتخاب می کنید چون روی پوست تان ها تاثیر دارد .پس کرم پودر مناسب پوست تان را انتخاب کنید .

چگونه نوع تیپ پوستی خود را بشناسیم ؟

این عکس به شما کمک می کند تیپ پوستی خودتان را راحتتر تشخیص دهید .

چگونه کرم پودری را انتخاب کنیم که نتایج مورد نظر ما تامین کند؟

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر پاسخ این پرسش تخصصی را به شما نشان می دهد .به این موضوع اشاره کنم که نتیجه‌ای که شما می خواهید با کرم پودری که مورد نظر شماست رابطه مستقیم دارد فرض مثال شما در نظر داریم که برای استفاده روزانه خود کرم پودری تهیه کنید و اگر کرم پودری  را که مناسب گریم است را انتخاب کنید سبب سنگین شدن پوست شما میشود .

معرفی جامع انواع کرم پودر ۱

سنگینی پوست شما توسط کرم پودر مناسب گریم در محل کار یا جمع های دوستانه سبب کلافه شدگی شما می شود پس بهتر است محل استفاده از کرم پودر و نوع پوست و نتیجه که مدنظر شما است را در رسیدن به کرم پودر را در انتخاب کرم پودر در نظر بگیرید سپس کرم پودر تهیه کنید .

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر در نظر داریم که چند برند از کرم پودر ها را مورد بررسی قرار دهیم تا شما نیز موقع انتخاب کرم پودر با خیال راحت از این محصولات انتخاب و تهیه و مورد استفاده  قرار دهید .

کرم پودر دوسه شیشه ای :

در معرفی جامع انواع کرم پودر قصد داریم کرم پودر دوسه شیشه ای را به شما معرفی کنیم . کرم پودر دوسه شیشه ای دارای پایه آب است و فاقد چربی های اضافه بوده و بسیار مناسب افرادی است که دارای پوست چرب ، خشک و نرمالی دارند و دوست دارند پوستی یکدست وزیبا برای میکاپ داشته باشند .

 کرم پودر دوسه شیشه ای برای همه طیف پوستی مناسب است .معرفی جامع انواع کرم پودر کرم پودر دوسه شیشه ای مناسب گریم را توصیه می‌کند زیرا اصلاً روی پوست ماسیده نمی شود به دلیل داشتن پایه آب بافت سبکی دارد و به راحتی روی پوست چرب خشک و نرمال فیکس می شود .

شما می توانید از این کرم پودر برای استفاده روزانه خود نیز بهره ببرید زیرا این محصول سنگینی و ماسیدگی روی پوست ایجاد نمی کند و زیبایی را به پوست شما هدیه خواهد داد . همچنین این محصول فول کاور است و پوشش دهی بالایی دارد و تمام خال و لک ها را می پوشاند .

کرم پودر دوسه تیوپی :

در معرفی جامع انواع کرم پودر قصد داریم کرم پودر دوسه تیوپی را خدمت شما معرفی کنیم . کرم دوسه تیوپی نیز دارای پایه آب بوده بافت بسیار سبکی دارد به شما می توانید برای استفاده روزانه خود از این محصول استفاده کنید .

در مواد اولیه این محصول از ویتامین های مختلف مانند ویتامین a و e به کار برده شده است و نیز دارای SPF22 نیز است خاصیت ضد آفتابی دارد و شما می توانید از این محصول به منظور ضد آفتاب نیز به صورت روزانه استفاده کنید .

کرم پودر هدی بیوتی :

در معرفی جامع انواع کرم پودر قصد داریم کرم پودر هدی بیوتی را به شما معرفی کنیم . کرم پودر هدی بیوتی نیز بر پایه آب است .

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی بسیار سبک بوده و روی پوست ماسیده نمی شود

کرم پودر هدی بیوتی اصل دارای غلظت بالایی و با مقدار کمی از این محصول برای پوشاندن کل صورت کافی است کرم پودر هدی بیوتی مناسب همه پوست ها و البته پوست های چرب خشک و نرمال است .

عملکرد بسیار عالی روی این انواع طیف پوستی دارد شما میتوانید با خیال راحت از این محصول برای گریم صورت تان برای مجالس استفاده کنید کرم پودر هدی بیوتی به راحتی روی پوست می نشیند شما می‌توانید از قدرت بالای این کرم پودر روی پوست لذت ببرید .

والبته لازم به ذکر است برای ست کردن این کرم پودر روی پوست های خشک از بیوتی بلندر و روی پوست های چرب از براش ها استفاده کنید به دلیل غلظت بالای این محصول جهت پر کردن منافع این دو کاربرد بهتری دارد و شما می توانید راحت تر روی پوستتان کرم پودر را فید کنید .

البته برای گرفتن بهترین نتیجه از این محصول یا هر کرم پودر دیگری بعد از استفاده خشک کردن یا فید کردن و به اصطلاح ست کردن پنکیک یا پودر فیکس نیز کمک بگیرید بعد از خشک شدن کرم پودر شاهد ماندگاری بالاتری از کرم پودر روی پوست تان باشید .

کرم پودر بی بی کرم آرت اسکین :

در معرفی جامع انواع کرم پودر  قصد داریم کرم پودر بی بی کرم پمپی آرت اسکین را خدمت شما معرفی کنیم .کرم پودر بی بی کرم آرت اسکین ضد آب بوده و برای همه طیف پوستی قابلیت استفاده دارد و شما می توانید از رنگبندی متنوع این محصول متناسب با پوستتون استفاده کنید .

کرم پودر بی بی کرم آرت اسکین ضد آب است و پوشش دهی بالایی دارد و شما میتوانید با تهیه این محصول از حجم بالای کرم پودر نسبت به قیمت آن لذت ببرید.شما می توانید با خرید این محصول خودتان را از خرید انواع محصولات برای زیر سازی پوست استفاده کنید .

بی بی کرم چیست؟ کرمپودری سبک با کاور عالی و طبیعی که داخلش ضد آفتاب ، مرطوب کننده ، آبرسان و پرایمر هم دارد و شما از خرید چندین محصول جداگانه بی نیاز می کند و شما میتوانید با یک محصول خیال خود را از بابت همه موارد راحت کنید .

کرم پودر استی لادر اصل :

در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر  قصد داریم کرم پودر استی لادر اصل را خدمت شما معرفی کنیم . کرم پودر استی لادر اصل فاقد هرگونه چربی بوده و بسیار مناسب پوست های چرب است .

کرم پودر استی لادر اصل را به شما برای کنترل چربی پوست تان ، گریم برای مهمانی ها و عروسی ها توصیه می کنم همچنین این محصول فاقد بو بوده و اینکه پوشش دهی بسیار بالایی دارد و در برابر گرما نیز مقاوم است و نسبت به حجم خود قیمت بسیار مناسبی دارد .

کرم ضد آفتاب BB گارنیر اصل GARINEeR :

در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر  قصد داریم کرم ضد آفتاب BB گارنیر اصل GARINEeR را به شما معرفی کنیم برند گارنیر دارای دو برند در بازار است و یک برند گارنیر فرانسوی است که در ترکیه تولید می شود و به ایران نیز وارد می شود.

کرم ضد آفتاب BB گارنیر اصل GARINEeR

کرم ضد آفتاب BB گارنیر اصل GARINEeR یک محصول با کیفیت است

اما برند دوم نیو گارنیر است که تولید کشور تایلند بوده و بصورت مستقیم نیز وارد کشور ما می شود . محصول موجود در عکس بالا کرم پودر

امیدواریم اطلاعات موجود در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر برای شما مفید واقع شده باشد شما می توانید با اشتراک گذاری مطالب موجود در مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر با دوستان خود دغدغه انتخاب درست کرم پودر و رنگبندی متناسب با پوستشان را رفع کنید .

مقاله معرفی جامع انواع کرم پودر حاوی اطلاعات بسیار کاملی است که دیگر نیازی به مطالعه هیچ مقاله دیگری نخواهید داشت .

یک نظر در “معرفی جامع انواع کرم پودر ۱

  1. گلپری احمدی گفت:

    بسیارمقاله ای مفیدوپرکاربردی است به خصوص برای پوست چرب باتشکرازتهیه کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *